Календар подій КНУ імені Тараса Шевченка

  Перелік конкурсів Еразмус+ кредитна мобільність в КНУ


 

 

23.05.2017

 

1) 11.00 Зустріч з Проректором Університету Гранади

 

23 травня об 11.00 в аудиторії 205 начальник відділу міжнародного співробітництва Андрій Кравченко зустрівся з проректором Університету Гранади. Метою зустрічі було обговорення можливостей розширення співпраці між університетами в різних галузях науки.

 

 

 

2) 15.00 Нарада щодо участі КНУ у реалізації проекту спільно з Університетом Спа м. Бат

 

Проректор Петро Бех провів нараду з представниками факультетів/інститутів щодо участі КНУ у реалізації проектуспільно з Університетом Спа м. Бат (Великобританія), на якій було обговорено перспективи та шляхи здійснення мобільності за шістьома напрямками.

 

Університет Спа визначив і обґрунтував 6 ключових пріоритетів для навчання, розвитку та співробітництва, які були схвалені і підтримані керівниками  вузів: "Інформаційна безпека", «Фінансова грамотність студентів», «Підтримка військовослужбовців та їх сімей», "Транснаціональна журналістика та публікація', «Захист екосистем медоносних бджіл», «Мовні тренінги для співробітників і студентів». Британський університет вже отримав фінансування для проекту і тому, починаючи вже з наступного тижня, в стінах Київського університету відбудеться низка зустрічей з командами британських спеціалістів.

 

Координатором проекту від КНУ виступає Андрій Кравченко, начальник відділу міжнародного співробітництва.

 

Запуск проекту запланований на 1 червня цього року.

 

24.05.2017

3) 10.00  Зустріч з ректором Стразбурзького університету

4) 15.00 Форум іноземних випускників ВНЗ України

В головному корпусі КНУ відбулася зустріч Проректора Петра Беха з Василем Шиком, помічником Ректора Київського національного університету будівництва та архітектури, головою ради ректорів Київського регіону. В. Шик звернувся до Проректора з метою заручитися допомогою КНУ у проведенні Першого міжнародного форуму іноземних випускників вищих навчальних закладів України, який проходитиме 6-10 червня 2017 року в актовому залі  Київського національного університету будівництва та архітектури. Очікується візит делегацій з Алжиру, Тунісу, Нігерії, Бангладешу, В’єтнаму, Кіпру, Індії, Камеруну, Пакистану, Грузії, Казахстану, Лівану, Іорданії, Болгарії, Непалу, Марокко та інш.

В рамках форуму планується організація і проведення виставки вищих навчальних закладів України з метою їхньої популяризації за кордоном, екскурсія учасників форуму по Києву, до КМДА, в Національний музей народної архітектури і побуту (Пирогово), святковий концерт в приміщенні КНУБА тощо.

8 червня делегації завітають до Київського національного університету, де зустрінуться з керівниками ВНЗ Києва.

 

25.05.2017


 

У понеділок 10 жовтня 2016 року відбулась зустріч робочої групи щодо проведення Першого Всеукраїнського студентського форуму "Дискримінація в Україні: від усвідомлення до протидії".
Нараду проводив Проректор з науково-педагогічної роботи (міжнародні зв’язки) Петро Олексійович Бех , представники Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та Ради Європи.
Зазначений захід є спільною ініціативою Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Київського національного університету імені Тараса Шевченка та Ради Європи в рамках спільного проекту ЄС/Рада Європи "Посилення імплементації європейських стандартів прав людини в Україні".
Мета Форуму - об'єднати студентську молодь, провідних українських та міжнародних експертів з питань дискримінації, громадських діячів та активістів для обміну знаннями, думками та досвідом щодо розуміння проблем, які охоплюються поняттям дискримінація; спонукати молодь до пошуку наукових та практичних шляхів вирішення проблем забезпечення рівності в українському суспільстві. Передбачається, що Форум слугуватиме майданчиком для різних інтерактивних заходів (панельні дискусії, мастер-класи, "public talks", дебатні клуби, документальне кіно та інше).
До участі у Форумі запрошуються студенти різних спеціальностей 3-6 курсу навчання, що презентують вищі навчальні заклади усіх регіонів України.
Студенти, які хотіли б презентувати власне бачення проблеми, запропонувати нові ідеї і підходи до її вирішення, мають можливість взяти участь у Конкурсі есе. Автори найкращих есе презентуватимуть своє розуміння проблематики в процесі роботи панельних дискусій Форуму. Переможці Конкурсу есе візьмуть участь у Світовому форумі за демократію, який відбудеться 7-8 листопада 2016 року у м. Страсбург, Франція.

Бажаючі взяти участь у роботі Форуму мають заповнити реєстраційну форму он-лайн за посиланням: http://goo.gl/forms/vnOPSI0p6eo0SkKy1

Всі витрати покриваються Радою Європи. Інформацію щодо вимог Конкурсу есе можна знайти за посиланням: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .


Летняя школа в Финляндии. Время подачи документов до 30ого апреля. 

Стипендии (Scholarships) будут рассматриваться в следующем порядке:
1 стипендию 100% и
2 стипендии 50%
от стоимости обучения и материалов (tuition fee). В эту сумму не входят расходы на проживание, питание и дополнительную программу.

Таким образом в случае получения стипендии общая стоимость курса составит
нормальная цена 1400 ЕUR
1 стипендия (100%) 1100 EUR
2 стипендии (50%) 1250 EUR


Дополнительную информацию Вы можете прочитать на сайте  и в группе в Фейсбук


Літня школа в Бременській міжнародній вищій школі соціальних наук
«Intergroup conflict and its resolution - the case of Ukraine»

До уваги всіх аспірантів та магістрів!
За сприяння та фінансування DAAD, ви маєте можливість прийняти участь в Літній школі (м. Бремен, Німеччина), яка буде присвячена темі: «Міжгрупові конфлікти та методи їх вирішення на прикладі України».
Для участі в Літній школі запрошуються магістри та аспіранти за спеціальностями міжнародні відносини, психологія, соціологія та історія, наукові дослідження яких зосереджені на питаннях демократизації, громадянського суспільства, підтримки миру, вирішенні конфліктів та міжгруповим відносинам.

Тривалість програми з 27 червня по 2 липня 2016 р.
Дедлайн для подачі документів – 28 березня 2016 року.
Кількість місць обмежена!

Для участі необхідно надіслати на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. наступні документи:
- Proposal (not exceeding 10 double-spaced pages) of the research projects including
(a) a summary,
(b) the state of research highlighting relevant debates on the topic and deficits in the literature to be addressed,
(c) the objectives, research design and methods,
(d) a bibliography.
- CV including information on their educational and work history, publications (potentially), language abilities and extracurricular interests.
- Recommendation letter by a person who is familiar with the applicant’s academic achievement and qualified to evaluate her/his qualifications.

Біль детальна інформація у прикріпленому документі та на сайті

Участь у літній школі безкоштовна! Всі витрати для відібраних учасників (проживання, харчування, переліт) покриваються за рахунок DAAD!

icon Call for BIGSSS Summer School 2016


 

 

Конкурс Еразмус+ кредитна мобільність в Universite Du Maine, Le Mans / (Університет Ле Ман, м. Ле-Ман, Франція)

Конкурс Еразмус+ кредитна мобільність в Universite Du Maine, Le Mans / (Університет Ле Ман, м. Ле-Ман, Франція)

До уваги магістрів, аспірантів та співробітників хімічного, фізичного, механіко-математичного, економічного факультетів та Інституту філології!

Розпочинається конкурсний відбір на отримання стипендії Еразмус + в університеті-партнері Universite Du Maine

Претенденти на стипендію мають подати наступні документи англійською чи французькою мовою:

1.CV
2.Мотиваційний лист (letter of motivation)
3.Сертифікат чи інший документ про рівень знання французької (для студентів) чи англійської мови. (Увага: читання лекцій для студентів та магістрів проходить французькою мові)
4.Витяг із залікової книжки (перекладений та завірений) – лише для студентів-магістрів.
5.Рекомендаційний лист (для студентів від викладача (ів), для аспірантів від наукового керівника), або завідувача кафедрою.
6.Для викладачів: план лекційних занять (8 годин на тиждень).

Пакет документів в електронному вигляді має бути подано координатору проекту професора хімічного факультету Войтенко Зої Всеволодівні (заступник декана з міжнародного співробітництва), 2 поверх хімічного факультету, кім. 217. 
Телефон: 235-12-32. Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
В копію ставити відділ міжнародного співробітництва КНУ:
Василь Назарков Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. та Світлана Білоус Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Кінцевий термін подачі документів на е-пошту: 15 березня.

За детальнішою інформацією звертатися до координатора проекту та (або) у відділ міжнародного співробітництва (кім. 267).

Поради щодо оформлення конкурсних документів – на сайті відділу міжнародного співробітництва: http://umz.univ.kiev.ua/index.php/ua/informazija.html

Відбір кандидатів проходитиме за конкурсом. 
Дата співбесіди буде оголошена після 20 березня.


 

  

До уваги студентів програми подвійного дипломування за спеціальностями «Бізнес-адміністрування» та «International Politics and Economic Relations» (кафедра міжнародної економіки та маркетингу економічного факультету)!


Розпочинається конкурсний відбір на отримання стипендії Еразмус+ кредитна мобільність для навчання у другому семестрі 2015-2016 н.р. (3 місяці) в Університеті Мачерата (Італія).
Претенденти на стипендію мають подати наступні документи:


1. CV / резюме англійською мовою
2. Мотиваційний лист англійською мовою (у листі обов’язково зазначити, чи навчався претендент за програмою Еразмус / Еразмус+ у минулому)
3. Офіційний сертифікат про рівень володіння англійською мовою (не нижче рівня В2)
4. Офіційний сертифікат про рівень володіння італійською мовою (за наявності)
5. Копія залікової книжки
6. Копія закордонного паспорту


Пакет документів в електронному вигляді має бути архівований в один файл (архів, всі документи якого у форматі PDF), назва архіву Macerata_Erasmus_2015_прізвище претендента.


Прохання надсилати пакет документів електронною поштою (в полі subject вказати Macerata_Erasmus_2015_прізвище претендента):
Координатору проекту в КНУ: доценту Кочкіній Наталії Юріївні (економічний факультет, кафедра міжнародної економіки та маркетингу) Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
В копію ставити відділ міжнародного співробітництва КНУ
Василь Назарков Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Світлана Білоус Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Кінцевий термін подачі документів на вказані електронні адреси: 17 лютого 2016 року
Комісія по відбору номінантів проводитиме письмовий відбір 18-19 лютого, про що претенденти будуть повідомлені окремим листом. При відборі претендентів враховується рейтинг при вступі на програму подвійного дипломування (на підставі Правил конкурсного відбору на навчання за програмою подвійного диплому та рішення атестаційної комісії від 11.11.2015, протокол № 1). 


 

Конкурс Еразмус + кредитна мобільність для навчання, наукового дослідження та читання лекцій у Гранадському університеті, м. Гранада, Іспанія (Universidad de Granada) у 2016 р.

 

1) До уваги бакалаврів 2-3-го років навчання, які володіють іспанською мовою!

Розпочинається конкурсний відбір на отримання стипендії Еразмус + кредитна мобільність для навчання у першому семестрі 2016-2017 н. р  (5 місяців) в Гранадському університеті. 

Претенденти на стипендію мають подати наступні документи іспанською або англійською мовами. 

1. CV / резюме

2. Мотиваційний лист

3. Офіційний сертифікат про рівень знання іспанської мови (не нижче рівня B1)
Офіційні сертифікати про рівень знання іспанської мови, які визнає Гранадській університет

-          BUSINESS LANGUAGE TESTING SERVICE (BULATS)

-          DIPLOMA DE ESPAÑOL COMO LENGUA EXTRANJERA (DELE)

-          THE EUROPEAN LANGUAGE CERTIFICATES (TELC)

У випадку відсутності офіційного сертифікату кандидат повинен пройти тестування рівня іспанської мови (рівень В1/В2) у червні 2016 року. Тестування проводить Гранадський університет в “on-line” режимі.

Ознайомитися з екзаменом, його вимогами, умовами та вартістю можна на сайті:

http://www.clm-granada.com/html/c_espanol/ing/examenes/examen_acreditacion/examen_acreditacion_info.htm

 

4. Витяг із залікової книжки (перекладений та завірений викладачем та печаткою Інституту) 


5. Рекомендаційний лист від викладача іспанської мови

6. Копію закордонного паспорту


Пакет документів в електронному вигляді має бути архівований в один файл (архів, всі документи якого у форматі pdf), назва архіву Granada2016 та прізвище претендента.  

Прохання надсилати пакет документів електронною поштою (в полі subject вказати - Granada2016-grado-прізвище претендента):

-          Координатору проекту в КНУ: доценту Мариненку Павлу Ігоровичу (Інститут Філології, кафедра іспано-італійської філології)  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

-          В копію ставити відділ міжнародного співробітництва КНУ:

Василь Назарков   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. та Світлана Білоус   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  


Кінцевий термін подачі документів на е-пошту: 11 БЕРЕЗНЯ 2016 року! 

 

Комісія по відбору номінантів проводитиме усну співбесіду 14-18 березня, про що пізніше будуть повідомлені претенденти в окремому листі.

 

 

2) До уваги аспірантів 1-2-го років навчання Інституту філології! 

Розпочинається конкурсний відбір на отримання стипендії Еразмус + кредитна мобільність для навчання та наукового дослідження у першому семестрі 2016-2017 н. р  (6 місяців) в Гранадському університеті.

 Претенденти на стипендію мають подати наступні документи іспанською або англійською мовами. 

1. CV / резюме

2. Мотиваційний лист

3. Копію диплома магістра за спеціальністю «іспанська мова та переклад» (диплом перекладений та завірений).

4. Довідка з відділу аспірантури (довідка перекладена та завірена)

5. Рекомендаційний лист від наукового керівника

6. План  наукового дослідження та роботи в Гранадському університеті

7. Копію закордонного паспорту


Пакет документів в електронному вигляді має бути архівований в один файл (архів, всі документи якого у форматі pdf), назва архіву Granada2016 та прізвище претендента.  

 

Прохання надсилати пакет документів електронною поштою (в полі subject вказати - Granada2016-doctorado-прізвище претендента)

-          Координатору проекту в КНУ: доценту Мариненку Павлу Ігоровичу (Інститут Філології, кафедра іспано-італійської філології)  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

-          В копію ставити відділ міжнародного співробітництва КНУ:

Василь Назарков   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   Світлана Білоус   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  


Кінцевий термін подачі документів на е-пошту: 11 БЕРЕЗНЯ 2016 року! 

Комісія по відбору номінантів проводитиме усну співбесіду 14-18 березня, про що пізніше будуть повідомлені претенденти в окремому листі.

 

3) До уваги викладачів іспанської мови КНУ імені Тараса Шевченка! 

Розпочинається конкурсний відбір на отримання стипендії Еразмус + кредитна мобільність для читання лекцій (8 годин) у 2016 році  (5 робочих днів) в Гранадському університеті.

Претенденти на стипендію мають подати наступні документи іспанською або українською мовами:

1. CV / резюме

2. Мотиваційний лист

3. Список наукових праць

4. Рекомендаційний лист від завідувача кафедри

5. План  лекційних занять

6. Копію закордонного паспорту


Пакет документів в електронному вигляді має бути архівований в один файл (архів, всі документи якого у форматі pdf), назва архіву Granada2016 та прізвище претендента.  

 

Прохання надсилати пакет документів електронною поштою (в полі subject вказати - Granada2016-profesorado-прізвище претендента)

-          Координатору проекту в КНУ: доценту Мариненку Павлу Ігоровичу (Інститут Філології, кафедра іспано-італійської філології)  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

-          В копію ставити відділ міжнародного співробітництва КНУ:

Василь Назарков   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   Світлана Білоус   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  


Кінцевий термін подачі документів на е-пошту: 11 БЕРЕЗНЯ 2016 року! 


Комісія по відбору номінантів проводитиме усну співбесіду 14-18 березня, про що пізніше будуть повідомлені претенденти в окремому листі.


 

  

 

Конкурс Еразмус + кредитна мобільність для навчання в Kırklareli Universitesi / університет «Киркларелі», м. Киркларелі, Туреччина) у другому семестрі 2015-2016 н. р. 


До уваги бакалаврів 2-3-го років навчання ! 

Розпочинається конкурсний відбір на отримання стипендії Еразмус + кредитна мобільність для навчання у весняному семестрі (5 місяців) в університеті партнері за спеціальностями «Тюркологія», «Економіка», «Бізнес та адміністрація». Переможцям конкурсу виплачуватимуть щомісячну стипендію та відшкодують витрати на проїзд за кошти проекту Еразмус+ КА1. 
Претенденти на стипендію мають подати наступні документи англійською мовою (якщо є варіант турецькою, то можливо додати): 

  1. Резюме
  2. Сертифікат чи інший документ про рівень знання турецької мови не нижче рівня В1 (може бути подання за підписом завідувача кафедри)
  3. Витяг із залікової книжки (перекладений і завірений) 
  4. Рекомендаційний лист від завідувача кафедри
  5. Копію закордонного паспорту


Пакет документів в електронному вигляді має бути архівований в один файл (архів, всі документи якого у форматі pdf), назва архіву Kırklareli.  

Навчання в університеті турецькою мовою.

Прохання надсилати інформацію на електронну пошту:

-          Координатора в КНУ: Покровська Ірина Леонідівна (Інститут Філології, кафедра тюркології)  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

-          В копію ставити відділ міжнародного співробітництва КНУ:

Василь Назарков  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   Світлана Білоус  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  


Кінцевий термін подачі документів на е-пошту: 25 ГРУДНЯ 2015 року! 


     

До уваги студентів-магістрів!

Розпочинається конкурсний відбір на отримання стипендій Еразмус+ кредитна мобільність для навчання у весняному семестрі (березень-серпень 2016) в університеті-партнері міста Лодзь (Lodz University of Technology, Польща) за спеціальностями фізика та інформаційні технології.


Претенденти на стипендію мають подати такі документи  англійською мовою:
1. CV / резюме в форматі EUROPASS (http://europass.cedefop.europa.eu/en/documents/curriculum-vitae)
2. Мотиваційний лист (Letter of motivation)
3. Сертифікат чи інший документ про рівень знання польскої чи англійської мови, (не нижче рівня B1)
(Знання польскої мови буде перевагою при відборі)
4. Витяг із залікової книжки (перекладений та завірений) 
5. Рекомендаційний лист від викладача (ів)
6.Copy of passport / national ID card (1-ша сторінка закордонного паспорту)

Пакет документів в електронному вигляді має бути записаний в один файл (формат pdf),
назва якого має містити Lodz2016 та прізвище претендента,
та надсилатися на електронну адресу Відділу міжнародного співробітництва ( Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. )
та координатора проекту ас. Суся Богдана Богдановича:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

В полі subject вказати - Lodz2016


Більш детально про університет можна ознайомитись за посиланням - http://www.p.lodz.pl/ua

Пакет має бути надісланий в конкурсну комісію не пізніше 20 грудня 2015 року!


 

Спілка ректорів вищих навчальних закладів України спільно з Міністерством освіти і науки України, Асоціацією Європейських університетів та Київським національним університетом імені Тараса Шевченка як учасники європейського  проекту ATHENA, метою якого є сприяння університетській автономії в Україні, Вірменії та Молдові, проводять семінар, присвячений результатам проекту ATHENA з автономії та фінансового забезпечення університетів в Україні, а також діяльності Асоціації Європейських Університетів.

Семінар за результатами проекту ATHENA в Україні
Сприяння життєздатним та автономним вищим навчальним закладам


Семінар проводиться у:
Київському національному університеті імені Тараса Шевченка
у четвер, 3 грудня 2015
за адресою вул. Володимирська, 64 Гловний навчальний (Червоний) корпус, ауд. 355
Київ, Україна

Університетська автономія та фінансове забезпечення є ключовими факторами, що дозволяють університетам виконувати їх місію. Реформи систем управління та фінансування є, таким чином, критичними елементами у модернізації вищої освіти.
Асоціація Європейських університетів провела значну роботу з університетської автономії та фінансування на підставі даних, які було отримано від університетів та систем вищої освіти усієї Європи, та поширює успішний досвід у цій сфері. Проект ATHENA базується на цій роботі та має за мету зробити внесок у розвиток, реформування та модернізацію систем вищої освіти в Україні, Вірменії та Молдові. Він помітно привносить європейську та регіональну перспективу, сприяє розвиткові політики на системному рівні та розбудову можливостей на інституційному рівні.

Семінар ATHENA Україна збере разом головних національних гравців у сфері вищої освіти, серед яких представники університетів та влади, для обговорення автономії та фінансування університетів в Україні.

Іншою метою семінару є інформування освітньої спільноти України про діяльність Асоціації Європейських Університетів (Брюссель,Бельгія) та можливості участі українських університетів.

На семінарі будуть розповсюджуватися публікації АЄУ та за проектом (українською мовою):

  1. Фінансово стійкі університети - Система повного обліку витрат: практика і прогрес.Томас Естерманн і Анна-Лена Клейс-Кулик, 2013
  2. Фінансово стійкі університети ІІ. Диверсифікація джерел надходжень європейських університетів. Томас Естерманн і Інора Беннетот Прюво, 2011
  3. Автономія університетів Європи ІІ. Система показників. Томас Естерманн, Террі Ноккала і Моніка Стайнел, 2011
  4. ATHENA інструментарій. Фінансове управління. 2015
  5. ATHENA інструментарій. Моделі управління. 2015
  6. ATHENA інструментарій. Управління персоналом. 2015
  7. АВТОНОМІЯ УНІВЕРСИТЕТІВ УКРАЇНИ.АНАЛІЗ І ПЛАН ДІЙ Відділ з питань управління, фінансуваннята розробки державної політики Асоціація європейських університетів 2012-2015

Ми сподіваємось, що Вас зацікавить така можливість обмінятися ідеями та досвідом. Ваша участь у семінарі буде дуже цінною для нас.

Інформація та реєстрація

Реєстрація обов’язкова тут


   ERASMUS    metu

Конкурс Еразмус+ кредитна мобільність для навчання в Middle East Technical University (METU) (Orta Dogu Teknik Universitesi (ODTU) / Середньосхідний технічний університет, м. Анкара, Туреччина)
у другому семестрі 2015-2016 н.р.

До уваги бакалаврів 2-3го років навчання та аспірантів!

Розпочинається конкурсний відбір на отримання стипендії Еразмус + кредитна мобільність для навчання у весняному семестрі (5 місяців) в університеті партнері за всіма спеціальностями. Переможцям конкурсу виплачуватимуть щомісячну стипендію та відшкодують витрати на проїзд за кошти проекту Еразмус+ КА1.
Претенденти на стипендію мають подати наступні документи англійською мовою (якщо є варіант турецькою, то можливо додати):

  1. CV в форматі EUROPASS
  2. Statement of purpose/motivation letter (для студентів) / Research proposal (для аспірантів)
  3. English proficiency document - Сертифікат (TOEFL/IELTS score) чи інший документ про рівень знання англійської не нижче рівня В1 (якщо аплікат знає турецьку, то надати відповідне підтвердження, це буде перевагою при відборі) – див. файл прикріплений до листа.
  4. Transcript of records - Витяг із залікової книжки (перекладений і завірений)
  5. 1 letter of reference - Рекомендаційний лист (для студентів від завідувача кафедри, для аспіранта – від наукового керівника) – див. файл прикріплений до листа.
  6. Copy of passport / national ID card (1ша сторінка закордонного паспорту)

Пакет документів в електронному вигляді має бути архівований в один файл (архів, всі документи якого у форматі pdf), назва архыву має містити METU2016 та прізвище претендента (напр., METU2016_Petrenko.*). Пакет має бути надісланий в конкурсну комісію не пізніше 1 грудня 2015 року!
Адреси для відправлення Пакету:
Відділ міжнародного співробітництва: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , (ставити копію на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. )
Координатор проекту (доц. Харламова Ганна О.): Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Кінцевий термін подачі документів на е-пошту: 1 ГРУДНЯ 2015 року!!
Комісія по відбору номінантів приймає рішення 2го грудня 2015 року. До 10 грудня відібрані номінанти мають заповнити он-лайн форми на сайті МЕТУ (детальні інструкції надані будуть пізніше).

Більше інформації про турецький ВНЗ тут

Навчання в МЕТУ проходить ВИКЛЮЧНО англійською мовою для ВСІХ студентів ВНЗ!!!
Примітка: Оголошується конкурс на 1 конкурсне місце для мобільності викладачів (до 30 днів). За довідками пишіть на е-мейл Харламової Г.

 icon eng_prof  icon reference_letter


Шановні колеги та студенти Київського національного університету імені Тараса Шевченка!

Вашій увазі пропонується ознайомитись з такими освітніми можливостями щодо академічної мобільності:

1.      Проект Еразмус+ з університетом м.Констанц (Німечинна) – для студентів магістрів (1 року навчання) та аспірантів.

2.      Програма обмінів Еразмус Мундус проект «Humeria» - для аспірантів та докторантів.


Erasmus+

 

1.      Розпочинається конкурсний відбір на отримання стипендій Еразмус+ кредитна мобільність для навчання у весняному семестрі (квітень-липень 2016) в університеті-партнері міста Констанц (Німеччина) для студентів магістрів (1 року навчання) та аспірантів за такими спеціальностями:

  • біологія,
  • інформатика,
  • історія,
  • політологія,
  • соціологія
  • фізика,
  • філологія,
  • хімія.

Претенденти на стипендію мають подати наступні документи німецькою або англійською мовою:

 

  1. CV / резюме в форматі EUROPASS(http://europass.cedefop.europa.eu/en/documents/curriculum-vitae)
  2. Мотиваційний лист (Letter of motivation)
  3. Сертифікат чи інший документ про рівень знання німецької чи англійської мови,
  4. Витяг із залікової книжки (перекладений та завірений) – лише для студентів-магістрів,
  5. Рекомендаційний лист (для студентів від викладача (ів), для аспірантів від наукового керівника).

 

 

Пакет документів в електронному вигляді має бути зархівований в один файл (формат pdf), назва якого має містити Konstanz2016 та прізвище претендента, та надсилатися на електронну адресу Відділу міжнародного співробітництва ( Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ) та координатора проекту доц. Іванова Олександра Федоровича:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Кінцевий термін подачі документів на електронну пошту 6 листопада 2015 року.

Інформацію про Констанцський університет та підготовку аплікаційних документів дивіться у додатковому файлі.

 


 

2.      HUMERIA 3rd Call of Applications is now open!

Herewith the consortium HUMERIA is pleased to announce that HUMERIA 3rd Call is now open: Apply: 16 October – 7 December 2015 Within the 3rd and final Call HUMERIA is offering short-term (6-months) mobilities for Doctoral students and Post-Doctoral researchers in both directions ENPI->EU and EU->ENPI. Altogether 15 scholarships for Doctoral students, and 7 scholarships for Post-Doctoral researchers. NB [...]

Herewith the consortium HUMERIA is pleased to announce that HUMERIA 3rd Call is now open:
Apply: 16 October
 – 7 December 2015

Within the 3rd and final Call HUMERIA is offering short-term (6-months) mobilities for Doctoral students and Post-Doctoral researchers in both directions ENPI->EU and EU->ENPI.

Altogether 15 scholarships for Doctoral students, and 7 scholarships for Post-Doctoral researchers.

"Research and Study Plan" (Doctoral students), and "Mobility Activity Plan" (Post-Docs) is signed by all parties (candidate, HOME, HOST).

The mentioned document will be a prerequisite in order the HOST university would issue the  "Letter of Interest" to the candidate, which is a compulsory requirement for most of the European host universities !!! in order the candidate to be considered eligible!

Candidates should check at all times the Academic Offering, language requirements, and additional information under the Fields of Study section on HUMERIA website (available from Friday, 16 October).

HUMERIA 3rd Call shall be open from 16 October 2015 - 7 December 2015 (by 23:59 o'clock). This makes 53 days.

See for that the information about the 3rd Call on the web: http://humeria.eu/2015/10/humeria-3rd-call-of-applications-opens-16-october-2016/


  

 CALL FOR STUDENT CREDIT MOBILITY TO THE UNIVERSITY OF CADIZ (SPAIN) IN THE FRAME OF THE EUROPEAN PROGRAMME ERASMUS+ KA107 (Project No. 2015-1-ES01-KA107-015456)

 GENERAL INFORMATION

PURPOSE 

The Erasmus+- Mobility for Studies programme offers students the chance to spend a period of continuous study at the University of Cádiz.

Mobility students will receive a grant, can attend courses and use all the facilities available at the University of Cádiz with no additional tuition fees (with the exception of any minor fees also applicable to local students). All learning activities approved in the Learning Agreement and completed successfully will be fully recognized at the home university. The Erasmus+ Programme offers students the chance to gain cultural experience abroad, become familiar with other higher education systems and meet young people from other countries, actively contributing to the process of international integration.

The sending Universities will announce this call through their own web pages and also will spread the news about this call in the local and regional media.

FUNDING

The grants offered to Erasmus+ Mobility for Studies students do not cover all the expenses, but are merely a contribution to bearing the additional costs of the stay abroad.

The grants include:

• A European Union contribution. An amount established according to the country of destination and the actual number of days spent abroad. In particular, the grants are split into groups of countries according to the cost of living. Spain is included in Group 2 and the mobility contribution is 800€ per month

• An additional amount to cover travel expenses. The amount is calculated according to the distance band appearing below:

100 - 499 km: 180 Euros

500 - 1999 km: 275 Euros

2000 - 2999 km: 360 Euros

3000 - 3999 km: 530 Euros

4000 - 7999 km: 820 Euros

8000 - 19999 km: 1100 Euros

Distance calculator:

http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/tools/distance_en.htm

The distance will be calculated as follows:

Distance between the city of the home University and Cadiz.

APPLICATION REQUIREMENTS AND PROCEDURES

General admission requirements

The student has to be enrolled in the home University which must be a partner of the University of Cadiz in the Erasmus+ frame.

These are the dates to take into account to apply for the Erasmus+ - Mobility for Studies programme for the spring semester of the academic year 2015/16:

Registration period: 1st to 15th February 2016

Beginning of semester: 15th February 2016

End of semester: 3rd July 2016

The student has to be pre-selected by his/her home University in order to follow the application procedure.

Application procedure:

Part I: Before your arrival/antes de la llegada

 Application form/Solicitud de plaza

 Learning Agreement/Contrato de studios

 Copy of Passport/Copia del pasaporte

 Spanish Language Certificate at least B1/Certificado de nivel de español. Al menos nivel B1

 Transcript of Records/Certificado de notas.

 Short Version of CV/Versión corta del CV

 Motivation letter/Carta de motivación or a short version of the research proposal in case of doctorate students/ o un resúmen de la propuesta investigadora en caso de alumnos de Doctorado.

These documents are to be sent to your home University (International Office) and they will, in turn, send them to the following address: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. /Los documentos se envían a la Oficina de Relaciones Internacionales de su Universidad de origen y ellos los enviarán a la siguiente dirección de e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Submission of applications

DEADLINE/Fecha máxima: 15th October/15 de octubre 2015

SELECTION PROCEDURES

All the selection process at the home University will need to meet the criteria of transparency and equal opportunities for all applicants submitting their applications. The specific selection criteria will be clearly stablished and published in the webpage and by any other means used to spread and announce the call.

Criteria for drafting the ranking lists

The home university will provide a pre-selection of candidates according to the following criteria:

1.  For students enrolled in 1st cycle (three-year), 2nd cycle (master):

-  Average grade.

-  The consistency of the proposed activities with the student's university degree.

-  Language skills;

-  Any other information indicated by the student in the application (other learning experiences, specific academic interests, etc.).

2.  For Master and Doctorate students:

-  Average grade.

-  The consistency of the proposed research activities.

-  Language skills.

- Any other elements indicated by the student in the application (other learning experiences, specific academic interests, etc.).

UNIVERSITY OF CADIZ OBLIGATIONS:

The University of Cadiz will send an acceptance letter and information package to the student once all the applications have been received and checked in detail (around mid-November).

 

After the arrival the student will receive an information package, student card, internet username and other useful information in a registration meeting with members of the International Office.

The University of Cádiz will provide the student with an academic coordinator at the Faculty where he/she will be enrolled, and who will sign the mobility/learning agreement and will support the student in all the academic matters.

The University of Cádiz will pay the grant after the arrival of the student on the following bases:

 

-          Monthly amount of the grant in Banco Santander (at the end of each month) and the travel expenses (calculated as mentioned above).

-          At the end of the mobility the Secretary’s office of every Faculty will provide the student with a Transcript of Records or a report of the research results. 

OBLIGATIONS OF THE STUDENT

The student will have to send the application form to his/her International Office by the deadline.

Once accepted by the University of Cádiz the student has to sign a financial agreement (an e-mail with instructions will be sent to the selected students).

The student has to apply for the visa in his/her home country; the University of Cádiz will send the acceptance letter in due time for this purpose.

The student has to book and assume the travel expenses by himself/herself and have enough money to be able to afford the first month of stay in Spain before he/she receives the first monthly amount and travel expenses.

The student will contract his/her health insurance before leaving his/her home country.

The student has organize his/her own accommodation. Our Accommodation office at the University of Cadiz will support our students in the search of accommodation (shared students flats).

The student has to attend classes or do research as approved in the learning agreement or the research programme; and compromise himself/herself to inform our International Office and home University in case of an earlier departure.

Three months after the arrival, the student has to sign in the International Office a follow-up form in order for him/her to continue receiving the grant.

Cadiz 21st September 201

Juan Carlos García Galindo.

General Director of International Relations

Universidad de Cadiz

Spain


 

Стипендіальна програма ім. Стефана Банаха:

МЗС та Міністерство науки та вищої освіти Польщі

оголошують набір на Стипендіальну програму ім. Стефана Банаха,

призначену для навчання у магістратурі або аспірантурі в державних вузах Польщі з 2015/2016 навчального року.

Стипендія адресується громадянам країн Східного Партнерства: http://buwiwm.edu.pl/program-stypendialny-im-stefana-banacha-informacje/

Ви можете перевірити, чи охоплюється Ваша спеціальність цією програмою на сайті: http://www.buwiwm.home.pl/wym/zalsb2.pdf

Термін подачі документів для навчання в магістратурі - до 26 червня 2015 р.

Термін подачі документів для навчання в аспірантурі - до 3 липня 2015 р.

Стипендія призначена для осіб, які мають закінчену вищу освіту І рівня (закінчили бакалаврат не раніше ніж 3 роки тому), або в 2014/2015 навчальному році навчаються на останньому курсі бакалаврату, або ж, у випадку відсутності форми навчання І рівня - у системі вищої освіти країни-члена Східного Партнерства, в 2014/2015 році навчаються на передостанньому курсі магістерського або рівнозначного навчання на напрямках: точні, природничі (у тому числі с/г, ветеринарні та лісові) і технічні науки. У сфері суспільних наук стипендіальна програма адресується лише студентам економічних напрямків, а також європеїстики/європейського права. Програма не охоплює гуманітарні науки, медицину та мистецтво. Кандидати повинні володіти польською мовою.

Комплект документів потрібно передати або надіслати поштою до Посольства Польщі у Києві або інших дипломатичних представництв Польщі в Україні (у разі навчання в магістратурі). Переклад документів, необхідних для подачі, можливий поки що неофіційний, без нотаріального завірення.

Кандидати на навчання в аспірантурі повинні надіслати комплект документів до Бюро визнання документів про освіту та міжнародного обміну за посередництвом польського університету, який приймає на навчання в аспірантурі.


 

Francophonie  Programs

1) For students who are in 5th year and study economics and are speaking both French and English, we have a program of 6 months scholarships in the Romanian branch of the French company KPMG, which is a leading company. After this internship that will take place in Romania, some students will be hired by KPMG, in Romania or in the region. This is a very interesting program for the career of students! This link gives you an information about it (but it is in French)

 

2) For students in 4th year who speak French, I also would like tr make a presentation about the 5 "masters 2" proposed by IFAG in Bulgaria. These masters concern "business administration", "Public management", "social and cultural entrepreneurship", "management in tourism" and "advice, expertise and public action". These programs are delivered in Sofia, Bulgaria, but with foreign teachers and allow to receive a French diploma. These are excellent opportunities for ukrainian students.


Тараса Шевченка читатимуть італійською

12 березня у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка відбулася презентація книги «Taras Ševčenko: dalle carceri zariste al Pantheon ucraino» («Тарас Шевченко: від царських тюрем до українського Пантеону»). Ініціатором здійснення видавничого проекту з нагоди 200-ї річниці від дня народження Тараса Шевченка та презентації книги в Україні виступив директор Італійського інституту культури в Україні, почесний доктор КНУ професор Нікола Франко Баллоні . Її укладачами є професор-славіст та україніст Міланського університету, президент Італійської асоціації українознавчих студій та віце-президент Міжнародної асоціації україністів Джованна Броджі разом із письменницею і культурологом Оксаною Пахльовською. Це монументальне дослідження було видано цього року в провідному італійському видавництві «Ле Монньє» (група «Мондадорі») за підтримки Італійського інституту культури в Україні.

Італійському читачеві вперше пропонується збірка монографій і перекладів поезій митця з «трійки» великих слов’янських поетів доби Романтизму, де Шевченко стоїть поруч із Міцкевичем та Пушкіним. Пані Джованна Броджі розповіла, яким вона хотіла показати Шевченка італійському читачеві та за яким принципом обиралися твори для перекладу. Розділ із перекладами поезій двомовний: переклад іде поруч із оригіналом.

Ректор КНУ академік Леонід Губерський під час презентації книги подякував пані Броджі: «Ми щасливі, що Шевченко, поет світового рівня, стане ближчим італійському читачеві». Пані Броджі люб’язно погодилася на пропозицію Леоніда Васильовича стати Почесним доктором нашого університету. Надзвичайний і Повноважний посол Італії в Україні пан Фабріціо Романо наголосив, що переклад українського генія Шевченка італійською веде за собою духовне зближення українського та італійського народів. Високо оцінив видання також присутній на презентації академік НАНУ директор інституту літератури імені Т. Г. Шевченка Микола Жулинський. Студенти КНУ з задоволенням прочитали вголос кілька улюблених поезій обома мовами. 


Ризький технічний університет МІЖНАРОДНА ЛІТНЯ ШКОЛА

 

«Квиток у майбутнє» Серпня 17-28, 2015 - Рига і Латгалія область 

Інститут енергетичних систем і навколишнього середовища (IESE) і Відділ міжнародних зв'язків (IRD) Ризького технічного університету (RTU) запрошує студентів з усього світу, які цікавляться сталим розвитком, інноваційними технологіями в області клімату, біо-економіки, поновлюваних джерел енергії, виробництва і споживання енергії та інновацій взяти участь у Міжнародній літній школі «Квиток у майбутнє». Для участі у заході запрошуються студенти, які закінчили мінімум один рік навчання на момент старту Літньої школи, вільно володіють англійською мовою, охочі оцінити досвід кваліфікованих фахівців і насолодитися творчою роботою. Робота Літньої школи «Квиток у майбутнє» стартує з 17 серпня по 28, 2015 в Ризі і Латгальському регіоні, Латвія.

Sustainable development and renewable energy resources, which are of high importance in the indastry nowadays all over the world, are only a few of the topics civered in this Sammer University, wich takes place in Riga and Latgale region (Latvia) from 17th to 28th of August, 2015. 


З метою підтримки процесу створення демократичних інститутів і розвитку суспільного капіталу в Україні в рамках короткострокового освітнього циклу, Уряд Республіки Польща запроваджує Стипендіальну програму «Польський Еразмус для України» на 2014/2015 навчальний рік.

Профілі навчання в рамках Стипендіальної програми «Польський Еразмус для України»: управління, європеїстика, економіка, адміністрація та технічні науки (за винятком медичних напрямків, академій мистецтв  і сучасної філології (неофілології)).

Програма передбачає два семестри навчання у вищих навчальних закладах Республіки Польща, після закінчення Програми учасники зобов’язані повернутися в Україну для завершення початого циклу навчання у своєму навчальному закладі.

Навчання студентів і аспірантів, які будуть прийняті до участі у Програмі, проходитиме за рахунок державного бюджету Республіки Польща.

Набір учасників Програми відбуватиметься у два етапи.

На першому етапі 100 студентів, які будуть відібрані наприкінці вересня – початку жовтня ц.р., розпочнуть навчання у першому семестрі 2014/2015 навчального року.

На другому етапі, на якому передбачено 400 місць для студентів та 50 для аспірантів, конкурс відбудеться наприкінці грудня ц.р. – на початку січня 2015 р. і стосуватиметься осіб з усієї України, але в першу чергу осіб із вищезгаданих регіонів. Заняття розпочнуться у другому семестрі з лютого 2015 р.

Строки прийому заявок

Другий тур - прийом документів до 12 січня 2015 року.

Докладніше дивіться http://mon.gov.ua/ua/messages/37359-dlya-studentiv-i-aspirantiv-z-krimu-ta-donbasu-ogolosheno-konkurs-dlya-uchasti-u-stipendialniy-programi-polskiy-erazmus-dlya-ukrayini

 ---------------------------------

http://erasmusplus.org.ua/novyny/119-seminar-shchodo-indyvidualnykh-mozhlyvostei-dlia-uchasti-u-prohrami-erazmus-ta-inshykh-prohramakh-yes.html

5 листопада 2014 року відбудеться семінар щодо можливостей, які Європейський Союз відкриває для української молоді, студентів, аспірантів, докторантів та викладачів (в рамках Інформаційних днів Еразмус+).
ЩО? Протягом семінару планується обговорити:
- правила участі в програмах кредитної і ступеневої мобільності Еразмус+;
- можливості навчання та отримання стипендій від урядів держав-членів ЄС в рамках національних освітніх програм;
- умови участі у конкурсах та отримання стипендій для проведення досліджень в рамках програми «Горизонт 2020»;
- можливості молодіжного співробітництва та правила участі у напряму «Молодь» програми Еразмус+.

ХТО? Семінар передбачає участь представників SALTO Східна Європа та Кавказ, Національного інформаційного центру зі співробітництва з ЄС у сфері науки і технологій, представників посольств країн ЄС в Україні, Національного Еразмус+ офісу в Україні і Представництва ЄС в Україні.

ДЕ? Національний університет харчових технологій, м.Київ, вул.Володимирська, 68, 2-й поверх, конференц-зал.

КОЛИ? 5 листопада 2014, 14:00-18:00

ЯК? Реєстрація на захід не обов'язкова, вхід вільний. Запрошуємо міжнародні відділи розповсюдити інформацію про семінар та повідомити про кількість учасників від ВНЗ за контаками.

Контакти: Національний Еразмус+ офіс в Україні; +380442866668Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ;www.erasmusplus.org.ua

Запрошуємо учасників ознайомитись з умовами участі в конкурсах індивідуальної мобільності:

 

Стипендії на короткострокову мобільність: http://www.erasmusplus.org.ua/erasmus/ka1-navchalna-mobilnist/indyvidualni-hranty/kredytna-mobilnist.html

 

Стипендії на ступеневу мобільність: http://www.erasmusplus.org.ua/erasmus/ka1-navchalna-mobilnist/indyvidualni-hranty/stupeneva-mobilnist.html


 

 

Оголошено конкурси програми Еразмус+

Еразмус+ – це програма Європейського Союзу на період 2014-2020 рр., що підтримує проекти, партнерства, заходи і мобільність у сфері освіти, професійної підготовки, молоді і спорту.
У рамках оголошеного конкурсу програми Еразмус+ у сфері вищої освіти університети України мають можливість створювати партнерства з вищими навчальними закладами держав-членів ЄС та інших країн, запроваджувати міжнародний обмін студентами та викладачами, модернізувати навчальні програми, зміцнювати зв'язки між університетами і суспільством, поширювати ідеї об'єднаної Європи тощо.

Дізнатись про напрями освітньої програми ЄС, правила та умови участі представники українських ВНЗ зможуть під час Всеукраїнського інформаційного дня Програми Європейського Союзу Еразмус+.

Захід відбудеться 4 листопада 2014 року у Національному університеті харчових технологій за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 68, конференц-зал (2-й поверх).
Всеукраїнський інформаційний день Еразмус+організовано Національним Еразмус+ офісом в Україні у тісній співпраці з Представництвом Європейського Союзу в Україні, за підтримки Міністерства освіти і науки України та Виконавчого агентства ЄС з питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури за організаційної підтримки Національного університету харчових технологій.

До участі запрошено Першого заступника Міністра освіти і науки України І.Р. Совсун,  керівника відділу економічної співпраці, соціального та регіонального розвитку Представництва ЄС в Україні Хуану Мера Кабелло, експертів Виконавчого агентства з питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури, Брюссель, ректорів, проректорів провідних вітчизняних ВНЗ.

В рамках Інформаційного дня буде представлено:

- загальний огляд програми та напрями Еразмус + у сфері вищої освіти;

- правила та умови участі українських вищих навчальних закладів у конкурсах програми співпраці за напрямами: «навчальна мобільність», «розвиток потенціалу вищої освіти» (колишня програма Темпус), «Жан Моне»;

- рекомендації з підготовки проектних заявок і як працювати з інструкціями;

- кращий досвід найбільш успішних проектів програми Темпус, що може бути застосований для підготовки проектів Еразмус+.

Участь в Інформаційному дні безкоштовна, за попередньої реєстрації. Щоб зареєструватися, до 3 листопада 2014 р. необхідно заповнити електронну форму: 

Інформацію про деталі конкурсу можна також отримати на сайті: http://eacea.ec.europa.eu/erasmus-plus/funding_en або сайті Національного Еразмус+ офіс в Україні www.erasmusplus.org.ua

Відділ міжнародного співробітництва

Київського національного університету імені Тараса Шевченка

 

 


5 березня - Інформаційний день програми Еразмус+

 

5 березня 2014 р. в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка проходитиме «Інформаційний день програми Еразмус+ у вищій освіті», організований Національним Темпус-офісом в Україні (Національний Еразмус+ офіс в Україні) у тісній співпраці з Представництвом Європейського Союзу в Україні та за підтримки Міністерства освіти і науки України.

 

Під час Інформаційного дня буде представлено нову освітню програму ЄС Еразмус+, що реалізовуватиметься протягом 2014-2020 років, та можливості міжнародного співробітництва, відкриті для ВНЗ, викладачів, студентів в рамках програм Еразмус+, Еразмус Мундус, Жан Моне на даний час. Крім того, буде зроблено аналіз результатів шостого конкурсу програми Темпус ІV.

 

Незважаючи на те, що програма Еразмус+ запроваджена поки що не повною мірою, вже відкрито конкурси за напрямами: КА 1 – Академічна мобільність; КА 2 – Альянси знань та окремий напрям Жан Моне.

 

Продовжується набір студентів на навчання за магістерськими програмами та на стажування в рамках програми Еразмус Мундус на 2014-2015/2016 рр. Конкурс КА 2 – Розвиток потенціалу вищої освіти (ex-Tempus), ще не оголошено.

 

На захід запрошуються співробітники університету, відповідальні за розвиток міжнародних зв’язків та проектну діяльність, а також викладачі, аспіранти, студенти, зацікавлені в розробці, запроваджені проектів та участі в програмах Еразмус+, Еразмус Мундус, Жан Моне.

 

Інформаційний день включатиме два дні: перший день - презентаційні сесії, другий день – консультації за попереднім записом.

 

Мова заходу - українська. Матеріали презентацій англійською та українською мовами буде розміщено на сайті Національного Темпус-офісу в Україні (http://www.tempus.org.ua) не пізніше понеділка 3 березня. Просимо роздрукувати та взяти з собою у разі необхідності.

 

Реєстрація на захід є обов’язковою.

 

Для реєстрації співробітники університету мають надіслати лист-запит на електронну пошту Відділу міжнародного співробітництва Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 3 березня 2014 р (включно), вказавши:

 

-          Прізвище, ім’я, по батькові учасника

 

-          Посада, кафедра. факультет/інститут

 

-          Контакти (телефон, е-адреса)

 

Участь в Інформаційних днях є безкоштовною. Кава-брейки та промоційні матеріали забезпечуються зареєстрованим учасникам.

 

За додатковою інформацією звертайтесь:

 

Національний Темпус-офіс в Україні, http://www.tempus.org.ua/, тел. 044-2866668; 0443322645, електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Відділ міжнародного співробітництва КНУТШ, тел.: (044) 239-31-50, електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Програма Інформаційного дня програми Еразмус+

 

5 березня 2014 р.

 

Захід відбудеться в приміщенні Головного навчального корпусу Київського національного університету імені Тараса Шевченка за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 60, ауд. 329 (3-й поверх). Проїзд: станції метро «Університет», «Площа Льва Толстого».

 

9:30     Реєстрація учасників

 

10:00   Відкриття заходу

 

Представництво ЄС в Україні (уточнюється)

 

Представник Міністерства освіти і науки України (уточнюється)

 

Представник Національної академії педагогічних наук України (уточнюється)

 

Представник Національного університету імені Тараса Шевченка (уточнюється)

 

Модератор: Світлана ШИТІКОВА, директор проекту ЄС «Національний Темпус-офіс в Україні» (Національний Еразмус+ Офіс, НЕО)

 

10:20 Програма ЕРАЗМУС+: огляд і перспективи (інформація корисна для вищих навчальних закладів України, зокрема відділів міжнародних зв'язків, викладачів, інших організацій)

 

Світлана ШИТІКОВА, НТО (НЕО) в Україні

 

10:35 Запитання – відповіді

 

10:45   Напрям Програми ЕРАЗМУС+ «ЖАН МОНЕ» (інформація корисна для вищих навчальних закладів України, зокрема відділів міжнародних зв'язків, викладачів)

 

Олена ОРЖЕЛЬ, НТО (НЕО) в Україні

 

11:15 Запитання – відповіді

 

11:30   Перерва на каву

 

11:50   Напрям Програми ЕРАЗМУС+ «Спільні магістерські програми» – співпраця університетів з реалізації спільних програм (інформація корисна для: представників ВНЗ, зокрема відділів міжнародних зв'язків, викладачів, інших освітніх організацій)

 

Світлана БАЦЮКОВА, НТО (НЕО) в Україні

 

12:20 Запитання – відповіді

 

12:30   Напрям Програми ЕРАЗМУС+ «Проекти співпраці»: Альянси знань, Стратегічне партнерство, Розвиток потенціалу вищої освіти (Capacity Building – ex-TEMPUS) (інформація корисна для: представників ВНЗ, зокрема відділів міжнародних зв'язків, викладачів, інших освітніх організацій)

 

Світлана ШИТІКОВА, НТО (НЕО) в Україні

 

13:00   Запитання – відповіді

 

13:10   Перерва на обід/ каву

 

14:00   Засоби електронної реєстрації – Портал учасників Програми ЕРАЗМУС+ (Participant Portal) (інформація корисна для відділів міжнародних зв'язків)

 

Світлана ШИТІКОВА, НТО (НЕО) в Україні

 

14:40 Запитання – відповіді

 

15:00 Освітні програми ЄС: можливості для студентів і викладачів - ГРАНТИ НА МОБІЛЬНІСТЬ ЄС та інші освітні програми держав-членів ЄС (інформація корисна для: СТУДЕНТІВ (Бакалаврів, магістрів, аспірантів, докторантів), ВИКЛАДАЧІВ, ВІДДІЛІВ МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ)

 

Представники посольств (за згодою), НТО (НЕО) в Україні

 

16:30-17:00    Спілкування та кава


 

Стипендії Університету інноваційних технологій Лімкоквінг (Малайзія)

 

Пропонуємо Вашій увазі інформацію щодо надання Університетом інноваційних технологій Лімкоквінг (Малайзія) трьох стипендій для українських студентів на повний курс навчання, починаючи з 2014-го навчального року.

 

Інформація щодо спеціальностей, умов подання документів, реєстрації, сплати необхідних внесків додається (реєстраційний збір, оформлення студентської річної візи / страхового полісу, адміністративний збір, річний комунальний збір тощо – близько 3 тис.дол.США). Викладання здійснюється англійською мовою. Університет не забезпечує студентів безоплатним житлом. Кожен наступний рік навчання передбачатиме оплату оформлення студентської річної візи / страхового полісу та комунального збору – близько 1,1 тис.дол.США. Детальніша інформація може бути отримана за електронною адресою:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

 

Сайт університету - http://www.limkokwing.net/

Завантажити детальну інформацію... 


 Еразмус Мундус EMP-AIM та ELECTRA

18 грудня в головному корпусі Київського національного університету імені Тараса Шевченка відбувся інформаційний день проектів Еразмус Мундус EMP-AIM та ELECTRA.

Під час презентацій студенти та співробітники нашого університету ознайомились з умовами участі та подачі заявок на отримання стипендій Європейського Союзу Еразмус Мундус для навчання та проведення досліджень в європейських університетах-партнерах.

У заході взяли участь також іноземні студенти з Університету Саленто, Університету Миколаса Ромеріса та Братиславського університету імені Яна Коменського, які перебувають у нашому університеті в рамках програми обмінів Еразмус Мундус. Вони розповіли про свої міста, про навчання в їхніх університетах та інші освітні можливості.

Проект Еразмуc Мундус EMP-AIM http://emp-aim.mruni.eu/  приймає заявки на отримання стипендій на навчання та дослідження для студентів, магістрів, аспірантів, вчених та науково-педагогічних працівників у таких галузях знань: 

  • право,
  • соціальні науки,
  • бізнес та менеджмент,
  • освіта та педагогіка,
  • мови та філологія,
  • математика та інформатика,
  • природничі науки.

Термін подачі онлайн заявок на участі в проекті EMP-AIM відкрито з 20 листопада 2013 року по 25 лютого 2014 року включно.

Академічна мобільність проходитиме у 8 університетах Європи:

Проект Еразмус Мундус ELECTRA http://www.electra-project.eu/ пропонує можливість навчання, наукового та професійного стажування в рамках проектів з

-          вивчення навколишнього середовища,

-          енергетики,

-          раціонального використання природніх ресурсів,

-          інформаційного менеджменту, тощо.

Конкурс відкрито з 7 грудня 2013 до 31 січня 2014.
Університети-партнери ЄС

  • Ольденбурзький університет імені Карла фон Осецького, Німеччина, координатор проекту
  • Університет хімічних технологій та металургії, м. Софія, Болгарія
  • Університет Оулу, Фінляндія,
  • Університет м. Лімерік, Ірландія
  • Політехнічний університет Туріну, Італія,
  • Ягеллонський університет, Польща
  • Університет Міньо в Бразі, Португалія
  • Політехнічний університет м. Валенсія, Іспанія

Кожний стипендіат Erasmus Mundus отримує щомісячну стипендію, покриття витрат на навчання/участь (де необхідно), покриття витрат на подорож та страхування (здоров’я, нещасний випадок та подорожування).



Київський національний університет імені Тараса Шевченка

приймає 6 листопада 2013 

Всеукраїнський семінар ATHENA
Сприяння сталості та автономії вищих навчальних закладів

 

Університетська автономія та фінансове забезпечення є ключовими факторами, що дозволяють університетам виконувати їх місію. Реформи системи управління та фінансування є, таким чином, критичними елементами у модернізації вищої освіти. Діяльність Асоціації Європейських університетів у цьому напрямку продовжує проект ATHENA, який має за мету зробити внесок у розвиток, реформування та модернізацію систем вищої освіти в Україні, Вірменії та Молдові шляхом сприяння розвиткові політики на системному рівні та розбудові можливостей на інституційному рівні.

Семінар ATHENA Україна збере разом головних національних гравців у сфері вищої освіти, серед яких представники університетів та влади, для обговорення автономії та фінансування університетів в Україні.

Всеукраїнський семінар розгляне стан справ, сприятиме діалогові з національної політики та сформулює конкретні рекомендації для просування реформ управління, автономії та фінансування в Україні. Міжнародні експерти обговорять з українськими учасниками виклики та можливості реформи вищої освіти та її запровадження. Одним з основних результатів семінару буде розробка конкретних дорожніх карт для реформ автономії і фінансування та їх запровадження на національному рівні.
 

Інформація щодо реєстрації

Семінар розраховано виключно для українських учасників. Захід проводитиметься англійською та українською мовами (зі синхронним перекладом). Його метою є зробити внесок у реформування систем фінансування та управління вищої освіти та сприяти фінансовій сталості та автономії університетів в Україні. Семінар збере разом інституційних лідерів та управлінців, таких як ректори, проректори, керівники адміністрування, фінансів, персоналу, а також деканів та інших зацікавлених членів університетської спільноти, включаючи представників студентства.

Семінар намагається досягти збалансованого представництва від українських університетів. Тому представники з інших країн не можуть реєструватися на цей семінар. Оскільки захід має обмежену кількість місць, організатори також зберігають за собою право відмовити у реєстрації у випадку надто великої кількості учасників з одного вищого навчального закладу в Україні.  Перевагу буде надано тим, хто зареєструється раніше. Ми не будемо в змозі приймати додаткові реєстрації з моменту заповнення кількості місць, навіть якщо така ситуація виникне до закінчення терміну реєстрації. 

Закінчення реєстрації 27 жовтня 2013 р.

Учасники семінару не сплачують ніякого реєстраційного внеску за участь у семінарі. Учасники відвідують захід власним коштом.

Щоб зареєструватися, будь ласка, зверніться до інтернету, скористайтеся посиланням нижче та виконайте кроки, що описано на вебсайті:

 Підтвердження

Реєстрацію буде підтверджено електронною поштою. Будь ласка, дочекайтесь підтвердження своєї реєстрації, перш ніж робити наступні кроки.

Скасування

Скасування повинно надсилатися письмово до EUA за адресою:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  або факсом +32 2 230 57 51. Заміни можливі у будь-який час за умови, що EUA проінформовано про заміну.

Відповідальність

Організатори не можуть нести відповідальності за втрати, нещасні випадки або шкоду, завдану особам або об’єктам, незалежно від причини. Учасники відвідують семінар за своїм власним ризиком та відповідальністю. З будь-якими питаннями (англійською) звертайтесь до проектної групи EUA за адресою:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

Організатори

Семінар проходитиме у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка.

Цей одноденний захід організується Асоціацією Європейських Університетів (АЄУ) та українськими партнерами за проектом, а саме: Міністерством освіти і науки України, Спілкою ректорів вищих навчальних закладів України, Київським національним університетом імені Тараса Шевченка, Донецьким національним університетом, Одеським національним університетом імені І.І. Мечникова, Східноєвропейським національним університетом імені Лесі Українки.

За підтримки               

 

 

Цей Семінар організовано у рамках проекту ATHENA, підтриманого Програмою ТЕМПУС Європейського Союзу.

 

 


 

With the support of the LLP of the European Union

За підтримки програми «Навчання впродовж життя» Європейського Союзу

 

Кафедра світового господарства і міжнародних економічних відносин виграла грант на виконання проекту

«Університетські курси з європейської економічної інтеграції»

 

Кафедра світового господарства і міжнародних економічних відносин Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка виграла грант на фінансування проекту «Університетські курси з європейської економічної інтеграції» (Проект N°. 542395-LLP-1-2013-1-UA-AJM-CH) в рамках програми Європейського Союзу «Навчання впродовж життя» (зокрема програма Жана Моне).

Проект розрахований на 3 роки (2013-2016 рр.), має за мету формування кафедри Жана Моне на базі кафедри світового господарства і міжнародних економічних відносин, викладання курсів або складових частин курсів з тематики європейської економічної інтеграції:

-         Конкурентна політика ЄС;

-         Регулювання міжнародних економічних відносин в ЄС;

-         Соціальна політика в ЄС;

-         ЄС у світовій економіці;

-         Регулювання зовнішньої торгівлі у ЄС.

Зазначені курси викладатимуться для студентів-бакалаврів, спеціалістів, магістрів Інституту міжнародних відносин (у тому числі в рамках післядипломної освіти), співробітників Кабінету Міністрів України, слухачів літньої школи.

Також проект передбачає здійснення наукових досліджень з проблем європейської інтеграції, проведення методичної конференції для викладачів інших вищих навчальних закладів України, видання навчально-методичних матеріалів.